Thursday, October 10, 2013

Pomul vietii

Zilele trecute am fost sa ingrijesc un pom..." Pomul vietii ", unica sculptura monumentala a lui  Maci.Autoritatile de aici au hotarat ca mai doresc sa inchirieze pentru inca un an sculptura pentru piata primariei.Mi-am luat materialele si am plecat singura si ingandurata...aveam de lucru.Au trecut patru luni de cand Maci meu a plecat iar eu ma duc sa-i  ingrijesc "Pomul vietii"... Cu rabdare si drag m-am apucat sa curat metalul de la baza care incepuse sa rugineasca...Am constatat cu uimire ca pasarile pomului nu mai canta...Senzorul de miscare ce declansa cantecul pasarilor s-a defectat...Am aflat ca nu mai functioneaza de aproximativ patru luni si nici nu mai poate fi remediat. In urma ploilor abundente s-a infiltrat multa apa la baza inca mecanismul a fost avariat complet... O, Doamne, am gandit ,pomul va fi mort fara cantecul pasarilor...Ce ciudatenie, pasarile au incetat sa mai cante atunci cand a plecat Maci...si glasul lor a fost luat tot de apa...
Nu mai pot, nu mai vreau sa mai sufar, nu mai vreau durere...mi-am spus, si mi-am pus castile cu muzica la urechi. Nu mai concep viata fara muzica, fara vibratia asta minunata a lumii, a vietii.De atunci ascult in fiecare zi muzica...cat mai mult posibil. Am oblojit  cu blandete ranile pe care apa le-a adus pomului vietii. Acum e din nou curat si frumos...dar pasarile...pasarile lui si-au uitat minunatul tril. Cantecul lor a plecat pentru totdeauna o data cu creatorul lor...Din fericire macar pomul vietii lui a ramas pentru inca un an neclintit...dar cine stie ce surprize ne mai aduce viata...
Acum trei ani , in luna iunie, ni se indeplinea un vis frumos: Andrei inradacina Pomul vietii.
Povestea noastra o gasiti aici: 

Locul potrivit sau introducere care vis
Despre pomul vietii 
Asa s-a nascut pomul vietii

Nu suport ideea ca intr-o zi pomul o sa dispara, asa ca fac efoturi sa gasesc solutii ca el sa dainuiasca cat mai multi ani...Aveti cumva idei stralucite?
Va imbratisez cu drag si pe curand, Daiana



Desi e toamna , in ziarul local a aparut din nou un articol:"Primavara  vesnica" ...


No comments:

Post a Comment