Saturday, October 12, 2013

Cine sa ma-mpiedice...

      M-am trezit agitata cand afara inca era noapte. In mintea mea auzeam aproape aievea un cantec, o chitara... Creierul meu lupta sa imi aduca din adancul memoriei amintiri pozitive si sa creeze experiente noi, vise, sperante. Candva, cand eram  inca o fetita, ma placea un baiat. Tare frumos isi exterioriza emotia...Imi arata ca sunt importanta pentru ca imi canta la chitara. Era frumos, sensibil si talentat.Compunea melodii, una chiar a compus-o pentru mine. Cantam uneori impreuna. Eram copii...atat de lipsiti de teama si de griji. Sunt (cred) vreo 23 de ani de-atunci :)
Azi- noapte m-am trezit fredonand una din melodii. Desi am facut eforturi sa-mi amintesc mai mult, nu am reusit  sa fredonez decat exact versurile care descriu cel mai bine trairea mea de acum. Ciudat, asa-i? E uimitor jocul timpului...

"Singur desenam castele de nisip 
Pe o plaja imaginara 
Cerul era senin, vantul linsitit 
Si-un val intins pe tarm mort de plictiseala.
Frumos, dar...totul era desenat in fum,
Iluzii optice, 
Din viata mea a mai ramas doar scrum, 
Cine sa ma-mpiedice 
SA VISEEEEEZ?"

Visez...imi doresc sa iubesc si sa fiu iubita...Deocamdata visul e felul meu de a supravietui. "Cine sa ma-mpiedice sa visez?" Am adormit zambind  si m-am trezit zambind.De mult nu am mai avut parte de asa ceva:)
Azi avem o mare petrecere acasa. Frumoasele mele isi sarbatoresc implinirea a zece anisori de viata:) Sper ca azi se va naste inca o amintire pozitiva in viata noastra...



Still from the movie Le Balon Rouge


No comments:

Post a Comment