Monday, September 30, 2013

Mama?



-Mama?
-Da, Saruca mea.
-Mami, imi pui si mie o melodie noua pe MP3 Palyer?
-Da, iubita, doar ca trebuie sa vedem cum facem. Stii ca nu avem voie sa o downlowdam de pe internet ca  primim amenda. Ce melodie doreste fetita ?
- Pai stii tu Mami, aia cu "uuu mama, imi e atat de dor de tata..."
...Cateva secunde tac...am un nod in gat si nu vreau sa-mi vada ochii inlacrimati... imi adun puterile si...
- Fetite mici, voi stiti ce norocoase suntem? Noi am avut cel mai  bun tatic si iubit din lume!
- Stim, mami stim, der beste Papa auf der ganzen Welt !(cel mai bun tatic din intrega lume)



Mara, in general, isi verbalizeaza mai putin emotiile. Ea deseneaza:)


Mara 9 ani, Familia mea iubita

Acest desen era desenul favorit al lui Andrei. Mara il desenase cu cateva luni inainte ca Andrei sa plece.







No comments:

Post a Comment