Tuesday, July 30, 2013

Despre semne si indoiala

Imi pare rau ca m-am indoit...M-am indoit si nu mi-a fost bine...
Bucuria gandului ca Maci mi-a trimis cartea aceea minunata s-a topit incet, incet si indoielile au inceput sa ma roada.Daca gandul ca am primit cartea de la Andrei ca sa suport mai usor schimbarea e doar o iluzie? Daca a fost doar o simpla coincidenta?
Am plans si m-am necajit ca mi-am pierdut increderea, mi-a fost necaz ca gandesc prea mult si despic firul in patru pana dispare magia...Ce folos...Iar a inceput greul...si iar cersesc disperata semne... Si in mod incredibil semnele apar mereu si mereu...
Ieri  Andreea, cea mai buna prietena a noastra, a primit de la cineva o carte extrem de asemanatoare cu cartea mea:)  "Sms pentru tine"- O poveste similara cu cea care am primit-o eu .


Mai bine priviti copertile si uimiti-va singuri...
Credeti ca mai pun la indoiala ca "Ps. te iubesc" este cartea mea de la Maci? Ma abtin de la comentarii suplimentare:)







No comments:

Post a Comment