Sunday, July 7, 2013

Calatorie din dragoste

          Andrei...Maci meu, Dusa, sau cel mai iubit dintre pamanteni. Am stiut dintotdeauna ca dragostea nu moare, ca ea e singura care calatoreste in spatiu, in timp, in lumi. Cred cu tarie in ideea asta. 
Chiar inainte sa-l intalnesc pe Maci citisem Adam si Eva a lui Rebreanu... Fascinanta poveste de dragoste...Cand l-am vazut pentru prima data pe Andrei... Chiar in prima secunda am stiut, il cunosteam dintotdeauna, din toate timpurile de cand e lumea lume chiar daca era peste puterea mea de intelegere.Sufletul meu, intreaga mea  fiinta  il recunoscuse... doar creierul ramanea indaratnic si nu pricepea nimic. Era ceva tainic care imi tulbura constiinta si care imi demola logica. Pe el il asteptam...El era Adam al meu iar eu Eva lui, impreuna eram un intreg,  exact asa ca in fictiunea care imi imbatase mintile inainte sa il intalnesc.

Ce voi povesti mai departe nu este fictiune, este povestea noastra de dragoste vazuta prin ochii mei. Simt nevoia sa scriu din dragoste, despre dragoste, pentru dragoste. E o poveste pentru dragostea mea. Este o poveste pentru fetitele noastre care s-au nascut din dragoste si dorinta. E o poveste pentru cei care ne iubesc si ne-au cunoscut  zborul (Sara, Mara, Andrei si Daiana) ca un intreg. O poveste pentru toti cei care iubesc si care stiu deja  ca cea mai mare, mai buna si mai luminoasa energie din univers este dragostea- motorul vietii.

Azi se implineste o luna de cand Maci meu a ales un alt drum...Drum bun dragostea mea si sunt mereu langa tine...Maci, ma auzi? Te aud...Ma simti? Te simt...Maci ma iubesti? Te iubesc...



PS: Acesta este un blog deschis tururor celor care doriti sa ne fiti alaturi  in aceasta noua calatorie. Astept cu mult drag orice gand si  orice poveste care poate intregi imaginea Andreiului nostru minunat in ochii fetitelor mele.Va imbratisez si va multumesc ca ne sunteti alaturi.



3 comments:

  1. te iubesc si va iubesc, Daiana... asta e testamentul iubirii, o poveste de dragoste care infloreste peste spatiu, timp si lumi... abia astept povestile, le citesc cu sufletul deschis...

    ReplyDelete
  2. Stiu sigur ca voi indragi fiecare "intamplare" pe care tu o vei posta aici. De aceea, voi reveni in toate zilele cand voi simti sa o fac.
    Te imbratisez, Daiana draga!

    ReplyDelete
  3. Am gasit aceasta poveste la o ora tarzie si sunt foarte obosita dar nu am incetat sa o citesc pana la capat.mai impresionat foarte mult Daiana si nu credeam ca exista o iubire atat de puternica intre doua persoane.ma bucur foarte mult ca ai puterea dea merge mai departe.trebuie sa fi in continuare puternica pentru fetitele voastre ca sunt cu adevarat fructele iubirii voastre.ai grija de tine si de fetite.Maci al vostru este mereu alaturi de voi.te imbratisez cu drag

    ReplyDelete