Thursday, August 15, 2013

De ziua ta


10 august, ziua ta
Nu am puterea sa scriu de cateva zile.
Stii cat de frica imi e? Stiu ca nimeni nu ne ia ce am avut si ce avem impreuna dar totusi e greu. Am ajuns ingenuncheata asa cum nu credeam ca voi fi vreodata. Viitorul pentru mine e atat de abstract precum o branza cu tepi si buline:) Am fost la mare saptamana trecuta, de ziua ta. Prima vacanta fara tine. Ne-ai lipsit teribil.
Dorisu' m-a invatat ca iubirea e singura energie care transcende intre lumi, intre spatii. Asa ca din dragoste si din dorinta de a fi impreuna am inaltat cu fetitele si prietenii nostri dragi, lampioane. Multe, multe ca sa ajunga ajunga lumina lor multicolora pana la tine. Fetitele au fost teribil de fericite iar eu...Nimic nu mai e la fel... Mi-e teama de nou, mi-e teama de tot ce va urma, mi-e teama de golul din viata mea. Incerc sa il umplu grabita, alerg sa recuperez timp, prieteni, amintiri, tot ce uitarea a incercat sa ucida, tot ce mai pot salva. Am nevoie de oameni, Maci, de iubire. Eu nu pot trai fara dragoste...


 Desi a fost ploaie de meteoriti am vazut doar o stea cazatoare. Numai una, exact ca atunci cand ne plimbam singuri in noaptea calda, tinandu-ne strans de mana pe linia nesfarsita de tramvai. Bucurestiul dormea dus in cantec de greieri si miros de vara. Eram asa copii, atat de sinceri, de curati si de puternici in iubirea noastra. Doi copii cu parul lung plin de bucle si de sperante. O fetita cu parul ca abanosul in  rochita verde si un baiat blond ca soarele si ochii verzi ca marea. Abia acum imi dau seama de ce imi doresc atat de mult sa am din nou o rochie verde. Ti-am spus ca sunt avida sa recuperez amintiri:)
Cum iti povesteam...A cazut in noapte o stea si eu ti-am povestit  intristata asa cum sitam din povestea fetitei cu chibriturile. Cand cade o stea, un suflet urca la cer. Stiam ca asa e de cand am pierdut-o pe mama...M-ai contrazis teribil de convingator. Mi-ai spus ca daca iti pui in taina o dorinta, ea urca in locul stelei la cer si daca nu o spui nimanui, dorinta se-mplineste. Te-am crezut pe cuvant, eram doar o fetita inocenta. Intr-o farama de secunda mi-am dorit cu toata fiita mea sa fim mereu impreuna. M-ai strans de mana si mi-ai spus ca si tu ti-ai pus o dorinta in acelasi timp cu mine. Ai vrut curios sa afli dorinta mea, dar mi-a fost teama sa ti-o spun pentru ca vroiam cu tarie ca ea sa se transforme in realitate. Am disparut apoi in noapte doi copii fericiti purtand in noi dorinte, plini de sperante si vise.
Peste putin timp, la mare, langa valuri, a fost prima noastra zi de dragoste care chiar ne-a legat pentru totdeauna. Nu m-am gandit sa-ti inalt chiar din acel loc lampioanele cu dragoste pentru ziua ta. Cu siguranta ca asa ti-ai dorit tu, de vreme ce nu am reusit nici cum sa le inaltam din Vama pentru ca vantul era potrivnic. Cand urcau lampioanele spre cer  a cazut o stea. Numai una, exact ca odinioara.M-am gandit ca ar fi bine, asa cum m-ai invatat tu, sa-mi pun o dorinta, iar ea va urca la cer si se va implini. Stii, Maci, sunt asa blocata emotinal, ca nu mi-a venit nimic in minte, nimic, nici o dorinta. Atat sunt de goala...Toate dorintele mele te includeau pe tine. Acum imi doresc numai sa te intorci acasa, la noi, dar stiu ca oricat de bine as pastra sectretul nimic nu te-ar mai aduce inapoi...Si atunci, Maci, la ce bun sa ma amagesc, sa-mi pun o dorinta care sa nu se indeplineasca!?
A cazut o stea si nu am avut puterea sa-mi pun nici o dorinta. Stiu sigur insa ca zeci de lampioane de dragoste si un suflet au urcat la cer...

Acum cativa ani mi-ai marturisit  dorinta ta din seara cand inca eram doi copii fericiti. M-am bucurat enorm, normal, dorinta ta era aceeasi cu a mea. In acea noapte la cer nu au urcat doua ci doar una, o  singura dorinta, mare si puternica.
De ce mi-ai marturisit dorinta ta, Maci drag? Nu  ma invatasesi tu, oare, ca doar daca nu spui nimanui, absolut nimanui,  doar atunci  dorinta se indeplineste???

http://www.youtube.com/watch?v=qAJPSsPSWmg

No comments:

Post a Comment